Підвищення якості обслуговування клієнтів

01.12.2014 / 17:33

Шановні Клієнти та Партнери!

З метою підвищення якості та швидкості обслуговування трейдерів компанією RoboForex було проведено дослідження ефективності різних каналів комунікації між фахівцями компанії і її клієнтами. Враховувався як середній час відповіді, так і повнота надання інформації за телефоном гарячої лінії, в лайв-чаті, через систему тікетів, а також за допомогою різних месенджерів, що використовуються Службою підтримки при спілкуванні з клієнтами.

 

За результатами дослідження було прийнято рішення продовжити роботу тими методами, що показали найвищий рівень своєї ефективності і надійності, до яких увійшли:

Ці способи звернення в компанію дозволять кожному клієнту отримувати найбільш оперативну відповідь на свої запитання в максимально повному обсязі.

Звертаємо вашу увагу, що акаунти roboforex.ru і roboforex.com в Skype перестали використовуватися для обслуговування клієнтів. Рекомендуємо вам видалити його зі свого листа контактів і користуватися для зв'язку з фахівцями компанії іншими способами.

З повагою,
RoboForex

RoboForex - міжнародна група фінансових компаній. RoboTrade Ltd - міжнародний регульований брокер з ліцензією "Trading in financial and commodity-based derivative instruments and other securities", зареєстрованої в Комісії з міжнародних фінансових послуг Белізу (International Financial Services Commission Belize). RoboForex (CY) Ltd - європейський STP-брокер, регульований Кіпрської Комісією з цінних паперів і бірж (CySEC) і є офіційним учасником Кіпрського компенсаційного фонду інвестора (ICF).

Поставити запитання

Потрібна допомога? Поставте запитання та отримаєте відповідь прямо зараз!

Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання