Зміни умов партнерської програми

08.08.2014 / 15:43

Шановні Партнери!

Повідомляємо вам про те, що з 13 серпня 2014 року в умови партнерської програми RoboForex будуть внесені наступні зміни:

 

1. Верифікація особистих даних партнера стає обов'язковою. Виведення коштів з партнерського рахунку і їх переказ між рахунками будуть доступні тільки після проходження паспортної та адресної верифікації.

2. Встановлюються наступні обмеження щодо максимального розміру партнерської винагороди, яку може бути нараховано за одного залученого клієнта:

  • 5 000 USD для учасників програм "Агент" та "Інтернет-партнер" (рівні "Старт" і "Експерт").
  • 10 000 USD для учасників програми "Інтернет-партнер" (рівень "VIP").

Отримати статистику по закріпленим за вами клієнтам ви можете в Особистому кабінеті в розділі "Залучені клієнти".

3. Встановлюються мінімальні вимоги за кількістю активних клієнтів, залучених партнером:

  • Для учасників програми "Агент" - не менше 3-х активних клієнтів.
  • Для учасників програми "Інтернет-партнер" (рівень "Старт") - не менше 5-ти активних клієнтів.

4. Змінюються мінімальна вимога по торговому обороту залучених клієнтів для учасників програми "Інтернет-партнер" (рівень "VIP") - від 5 000 лот/місяць.

Відповідні зміни внесені в нову редакцію партнерської угоди, яка вступить в силу з 13 серпня 2014 року.

У нову редакцію документа були внесені наступні поправки, доповнення та уточнення:

  • Змінено нумерацію в розділах: 2, 4, 6.
  • Змінені пункти: 2.10.2, 4.2.8, 6.17.
  • Додані нові пункти: 2.7, 2.8, 4.2.7, 5.1.7, 6.4, 6.5, 6.13, 6.16.
  • Введені терміни: "Верифікація Партнера", "Неактивна партнерська програма".
  • Внесено зміну до визначення терміна "Активний клієнт".

Ознайомитися з повною версією партнерської угоди можна в Особистому кабінеті в розділі "Партнерські документи".

З повагою,
RoboForex

Партнерські програми RoboForex - це прекрасна можливість побудувати власний бізнес. У компанії є повна лінійка партнерських програм: для початківців на ринку Forex, власників сайтів, досвідчених партнерів і т. д. Партнерам доступний широкий набір інструментів для залучення клієнтів. У тому числі інформери як зручний спосіб візуалізації актуальної інформації.