RoboForex Wallet

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Які можливості є у сервіса Гаманець RoboForex?
  2. Чому Гаманець відкривається у декількох валютах?
  3. Чи можна додати валюту Гаманця?
  4. В якій валюті можна поповнити Гаманець?
  5. В якій валюті можна поповнити свій торговий рахунок за допомогою Гаманця?
  6. Як я можу поповнити свій торговий рахунок, якщо його валюта не входить в перелік валют транзитних рахунків?
  7. Чи можу я поповнити свій торговий рахунок у валюті, що входить в перелік валют Гаманця, використовуючи транзитний рахунок в іншій валюті?
  8. Чому баланс транзитного рахунку не відповідає сумарному балансу торговельних рахунків в цій же валюті?
  9. Чи можна переказувати кошти з мого гаманця на Гаманець свого друга?
  10. Чи можу я перевести кошти з одного свого транзитного рахунку на інший?
  11. Куди проводиться виведення коштів з торгових рахунків?
  12. Як проводиться зняття коштів?
  13. Що робити, якщо на транзитному рахунку недостатньо коштів для поповнення торгового рахунку?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.