Чому при спробі з'єднання з сервером MetaTrader4/5 повідомляє "Немає зв'язку/No connection"?

Причиною втрати зв'язку з сервером може бути погана якість вашого інтернет-з'єднання або проблеми на стороні сервера.

Для вирішення цієї проблеми виконайте наступні дії:

  1. Перевірте стабільність і якість вашого з'єднання з Інтернетом.
  2. Если проблем не обнаружено, попробуйте пересканувати сервери. Для цього натисніть на напис "Немає зв'язку" в правому нижньому кутку терміналу і виберіть "Пересканувати сервери".
  3. Якщо пересканування не допомогло, перепідключитися до свого рахунку через основне меню терміналу.

Якщо жоден з цих способів не дав результату, будь ласка, зверніться до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для вас способом.