Топ-10 запитань

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Що означає "Торговий потік зайнятий"?
  2. Чому при спробі відкрити позицію з'являється повідомлення "Недостатньо грошей"?
  3. Як розраховується вартість одного пункту?
  4. Яка бізнес-модель у RoboForex?
  5. Де я можу знайти список торгових інструментів, а також значення спредів по ним?
  6. Чому ордер закрився без моєї участі?
  7. Чому позиція закрилася за ціною, якої не було на графіку?
  8. Чому ордер виконався не по заявленій ціні?
  9. Як розрахувати розмір застави?
  10. Чи можливо змінити базову валюту або тип мого рахунку?
  11. Що робити якщо графіки знаходяться у стані "Очікування оновлення"?
  12. Чому при спробі з'єднання з сервером MetaTrader4/5 повідомляє "Немає зв'язку/No connection"?
  13. Що робити, якщо MetaTrader4/5 повідомляє "Невірний рахунок/Invalid account"?
  14. Яка мінімальна сума депозиту?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.

Поставити запитання

Потрібна допомога? Натисніть на іконку в правому нижньому кутку сторінки та отримаєте відповідь на будь-яке ваше запитання.

Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання