В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.
Виведення коштів із торгових рахунків клієнтів проводиться лише з додатковим підтвердженням. Воно може бути здійснене за допомогою:
За рахунок додаткових доказів виведення ваші кошти в Особистому кабінеті максимально захищені.
Змінити кредитне плече ви можете на сторінці "Змінити плече" Особистого кабінету: вам достатньо вибрати необхідну величину плеча для рахунку у формі та натиснути кнопку підтвердження.
Перед зміною кредитного плеча переконайтеся, що в правій панелі Кабінету обрано потрібний рахунок.
Ні. Однак ви завжди можете відкрити новий рахунок у потрібній вам валюті.
Змінити пароль від рахунку можна на сторінці "Змінити пароль" Особистого кабінету. Для зміни пароля достатньо вказати новий варіант і підтвердити зміну за допомогою коду, який прийде на ваш E-mail.
Змінити пароль від Кабінету можна на сторінці "Змінити пароль Кабінету". Для зміни пароля ви повинні ввести поточний пароль у форму, вказати його новий варіант та підтвердити зміну за допомогою коду, який прийде на ваш E-mail.
Якщо ви вказали невірні Ім'я, Прізвище або номер телефону, для їх зміни вам необхідно звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним способом.
Змінити свій E-mail ви можете на сторінці "Мій профіль" Особистого кабінету.
Для зміни номера телефону за таких обставин вам необхідно звернутися до Служби підтримки.
Змінити свій E-mail ви можете на сторінці "Мій профіль" Особистого кабінету.
Адреса вашого E-mail – це логін для доступу до вашого Кабінету. Його підтвердження потрібне для забезпечення додаткової безпеки ваших коштів.
Підтвердження E-mail також є однією з вимог для повної верифікації Кабінету.
Так можете. Щоб зареєструвати Особистий кабінет на юридичну особу, необхідно:
1. Зареєструвати Особистий кабінет, використовуючи особисті дані управляючого рахунком.
2. Надіслати копії всіх необхідних документів на адресу [email protected].
Список документів, необхідних від юридичних осіб:
Зверніть увагу:
За наявності зареєстрованого на фізичну особу Особистого кабінету, через який раніше проводилося поповнення від фізичної особи, переведення прикріпленого до нього рахунку в статус "Корпоративний рахунок" неможливе. Будь ласка, відкрийте новий Особистий кабінет на юридичну особу та подайте з нього нову заявку.
У разі, якщо прямий/безпосередній і основний акціонер є іншою юридичною особою, компанії необхідно перевірити акціонерну структуру та особистість фізичних осіб, які є акціонерами-бенефіціарами та/або управляють іншою юридичною особою на основі вищевказаних документів.
Всі документи, включаючи оригінали, повинні мати нотаріально завірений переклад на англійську мову.
Зареєструвати Особистий кабінет ви можете, перейшовши за цим посилання.
Для реєстрації вам потрібно ввести у форму свої Ім'я та Прізвище, а також адресу електронної пошти.
Особистий кабінет – це центр управління вашими інвестиціями у RoboForex.
У Кабінеті ви можете:
В Особистому кабінеті ви можете керувати push-повідомленнями, що надходять до мобільного додатку MetaTrader 5 від MetaQuotes.
Усі налаштування доступні на сторінці "Підписка на push-сповіщення".
Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.