Особистий кабінет

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Як мої кошти захищені від крадіжки в Особистому кабінеті?
  2. Як змінити кредитне плече?
  3. Чи можливо змінити валюту мого рахунку?
  4. Як змінити пароль від рахунку?
  5. Як змінити пароль від Кабінету?
  6. Що робити, якщо я при реєстрації вказав невірні дані?
  7. У мене більше немає доступу до колишнього номера мобільного телефону, як мені його змінити?
  8. Як я можу змінити E-mail?
  9. При реєстрації Кабінету не спадає E-mail з кодом підтвердження. Що робити?
  10. Чи можу я зареєструвати Кабінет на юридичну особу?
  11. Як зареєструвати Кабінет?
  12. Що таке Особистий кабінет і навіщо він потрібен?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.

Поставити запитання

Потрібна допомога? Натисніть на іконку в правому нижньому кутку сторінки та отримаєте відповідь на будь-яке ваше запитання.

Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання