Особистий кабінет

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Як мої кошти захищені від крадіжки в Особистому кабінеті?
  2. Як змінити кредитне плече?
  3. Чи можливо змінити валюту мого рахунку?
  4. Як змінити пароль від рахунку?
  5. Як змінити пароль від Кабінету?
  6. Що робити, якщо я при реєстрації вказав невірні дані?
  7. У мене більше немає доступу до колишнього номера мобільного телефону, як мені його змінити?
  8. Як я можу змінити E-mail?
  9. При реєстрації Кабінету не спадає E-mail з кодом підтвердження. Що робити?
  10. Чи можу я зареєструвати Кабінет на юридичну особу?
  11. Як зареєструвати Кабінет?
  12. Що таке Особистий кабінет і навіщо він потрібен?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.

Поставити запитання

Потрібна допомога? Поставте запитання та отримаєте відповідь прямо зараз!

Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання