В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.
Сума мінімального депозиту відрізняється в залежності від типу рахунку:
Ви можете поповнити свій рахунок за допомогою однієї з доступних в Особистому кабінеті платіжних систем.
Далі піде другий крок процедури поповнення, де може знадобитися введення додаткових даних відповідно до вимог обраної ПС.
Якщо у вас виникли проблеми на будь-якому з кроків поповнення рахунку, будь ласка, зверніться до нашої Служби підтримки.
Вивести кошти з рахунку ви можете в своєму Особистому кабінеті. Для цього:
На наступній сторінці в залежності від обраної ПС у вас будуть запитані додаткові дані для оформлення заявки на виведення.
Зверніть увагу, що заявки на виведення коштів опрацьовуються компанією протягом 2-х робочих днів в період з 09:00 до 18:00 (EET).
Якщо у вас виникли проблеми при виведенні коштів, будь ласка, зверніться до нашої Служби підтримки.
RoboForex не бере комісію за виведення коштів. Комісію може затримати ваш банк або платіжна система, через яку буде здійснюватись виплата.
Актуальні розміри комісії за зняття коштів вказані в таблиці платіжних систем на сторінці "Способи поповнення та зняття" нашого сайту.
Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.