Сервіс двохетапної аутентифікації - це можливість убезпечити свій аккаунт навіть у разі злому поштової скриньки. Щоб зробити ваші особисті дані і засоби недоступними для зловмисників, ми пропонуємо посилити захист вашого облікового запису за допомогою SMS і резервних кодів.
Після введення пароля вам прийде текстове повідомлення на мобільний телефон. Для входу до Особистого кабінету ви повинні ввести п'ятизначний код підтвердження, що міститься в повідомленні.
Кожен код унікальний і генерується випадковим чином. Це не дозволить зловмисникам його вирахувати.
Якщо ваш мобільний телефон недоступний, ви можете скористатися заздалегідь згенерованими резервними кодами. Кожен код унікальний і може бути використаний тільки один раз. Їх можна зберігати як в електронному, так і в друкованому вигляді, наприклад, у гаманці.
Резервні коди підходять тільки для входу до Особистого кабінету. Для виведення коштів з вашого гаманця вам знадобиться підтвердження по SMS. У разі, якщо ви скористалися резервним кодом у зв'язку з втратою мобільного телефону, вам слід звернутися до служби підтримки.
Найсуворіший захист ми пропонуємо встановити на виведення ваших коштів з рахунку. Щоб зловмисники не змогли зняти внесені та зароблені вами гроші, на ваш мобільний телефон при кожному запиті на виведення відправлятиметься SMS з кодом підтвердження, який ви повинні будете ввести в спеціальну форму в Особистому кабінеті.
Таким чином, навіть вкравши, вгадавши або зламавши ваш пароль від рахунку, шахраї не зможуть вивести кошти. А повідомлення, яке прийшло, дозволить вам вчасно змінити пароль і звернутися до служби підтримки.
Кожен раз, коли ви будете входити в ваш аккаунт, на ваш мобільний телефон буде приходити повідомлення. Якщо пароль від вашого Особистого кабінету потрапить до рук зловмисників, ви відразу про це дізнаєтеся.
Звертаємо вашу увагу, що цей сервіс не може бути підключений разом з сервісом "Вхід до Особистого кабінету за кодом з SMS".
Всі функції сервісу "Двохетапна авторизація" абсолютно безкоштовні для вас.
Щоб попередити проблеми, які можуть виникнути зі входом до системи в разі втрати мобільного телефону, рекомендуємо пройти повну верифікацію паспорта та адресних даних.