Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Рахунок / Особистий кабінет
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати




Особистий кабінет

Можливості Особистого кабінету RoboForex:

Балансові операції

RoboForex повністю компенсує всі витрати по внесенню коштів для своїх клієнтів. Так само ви можете здійснювати внутрішній переказ коштів без комісій між усіма типами ваших торгових рахунків.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Персональні дані

У розділі "Персональна інформація" ви можете переглядати та змінювати деякі дані, вказані при реєстрації рахунку. Щоб захистити ваші особисті дані та кошти, ми пропонуємо посилити захист вашого облікового запису за допомогою SMS та резервних кодів.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Управління рахунками

Повний контроль над вашими рахунками в рамках Особистого кабінету: перегляд історії операцій та відкритих позицій, відкриття нових рахунків, зміна пароля рахунку та кредитного плеча.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Бонусні програми та акції

Всю інформацію щодо отриманих вами бонусів, Rebates та відсоткам на баланс рахунку ви знайдете в розділах "Ваші бонуси", "Ваші Rebates" та "До 10% на баланс рахунку".

ДЕТАЛЬНІШЕ

Матеріали для партнерів

Якщо ви вже є або тільки замислюєтеся про те, щоб стати партнером компанії RoboForex, ви можете бути впевнені, що в Особистому кабінеті представлений повний набір інструментів для ведення партнерської діяльності.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Освітні матеріали

У розділі "Ваша форекс-освіта" доступні освітні відеоролики та ви можете зареєструватися на вебінарах компанії абсолютно безкоштовно в розділі "Вебінари".

ДЕТАЛЬНІШЕ

Все для торгівлі

У розділі "Центр завантажень" ви можете вибрати та завантажити всі необхідні для роботи торгові термінали (стаціонарні або мобільні версії).

Для отримання цілодобового доступу до віддаленого торгового терміналу RoboForex надає своїм клієнтам послугу "VPS-сервер". Для отримання доступу до віддаленого VPS-сервера необхідно залишити заявку в Особистому кабінеті в розділі "Ваш VPS 2.0 сервер".

Безкоштовні аналітичні ресурси

Всі корисні аналітичні сервіси доступні клієнтам RoboForex безпосередньо в Особистому кабінеті.

Технічний аналіз
Trading Central

Фінансові новини
Dow Jones

Унікальний сервіс
"Центр аналитики RoboForex".

Топ-9 запитань FAQ:

01

Як змінити пароль від Кабінету?

Змінити пароль від Особистого кабінету можна на сторінці "Змінити пароль" або "Відновлення пароля".

02

Де міняти персональну інформацію?

У розділі "Персональна інформація" ви можете змінити ваш E-mail. Для зміни іншої особистої інформації вам необхідно зв'язатися зі Службою підтримки клієнтів.

03

Как написать тикет?

Щоб написати звернення до Служби підтримки клієнтів, необхідно заповнити спеціальну форму в розділі вашого Особистого кабінету "Служба підтримки".

04

Як пройти верифікацію картки?

Для верифікації вашої картки перейдіть до розділу Особистого кабінету "Банківські картки" та завантажте відскановані зображення або фотознімки кожної зі сторін вашої картки.

05

Де мені побачити партнерську комісію?

Ставки партнерської комісії доступні у розділі "Розмір партнерської комісіі", а інформацію по отриманії вами комісії ви знайдете у розділі "Деталізація комісії".

06

Чи можна змінити кредитне плече?

Так. Ви можете змінити кредитне плече у розділі "Змінити плече". Але необхідно враховувати, що зміна кредитного плеча можлива тільки за відсутності відкритих позицій.

07

Як відновити пароль від Кабінету?

Якщо ви забули пароль від вашого Особистого кабінету скористайтеся функцією "Відновлення пароля" (потрібен доступ до вашого E-mail). Якщо ваш E-mail недоступний, зв'яжіться зі Службою підтримки клієнтів.

08

Як змінити пароль від рахунку?

Якщо ви забули пароль від рахунку або хочете його змінити, перейдіть до меню "Змінити пароль" (потрібен доступ до вашого E-mail). Якщо ваш E-mail недоступний, зв'яжіться зі Службою підтримки клієнтів.

09

Як змінити номер телефону?

Якщо номер вашого телефону не верифікований, пройдіть верифікацію у розділі "SMS верифікація". Якщо верифікація телефонного номера пройдена та він доступний, у цьому ж розділі ви зможете самостійно його змінити. У разі необхідності, зверніться до Службою підтримки клієнтів.