Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Клієнту / Верифікація
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати




Верифікація

Верифікація - процедура документального підтвердження особистих даних клієнта, яка є невід'ємною частиною реєстрації торгового рахунку RoboForex. Процес верифікації займає максимум 2 робочих дня.

Для проходження верифікації вам необхідно підтвердити: вашу особистість (паспортна верифікація) і адресу вашого проживання (адресна верифікація). Пункти, виділені зеленим кольором, відносяться тільки до клієнтів компанії RoboForex (CY) Ltd.

Верифікація банківської картки та номера телефону є необов'язковою для початку торгівлі, але може знадобитися в процесі роботи на рахунках RoboForex.

Корисна інформація про всі види верифікації

Паспортна верифікація

Документи

  • Міжнародний (закордонний) паспорт
    (розворот з фотографією)

У разі його відсутності:

  • Національний паспорт
    (розворот з фотографією)
  • Посвідчення особи
  • Вид на проживання

Вимоги

1. Ви повинні вказати свої дані та докласти цифрову копію документа в спеціальній формі вашого Особистого кабінету.

2. Оцифрувати документ можна з використанням:

  • Сканера
  • Фотоапарата
  • Веб-камери
  • Мобільного телефона

3. На цифровій копії документа повинні бути чітко помітні: ваше повне ім'я, фотографія, серія та номер документа, дата народження, ким та коли був виданий документ, термін його дії.

4. Документи, термін дії яких на момент відправки в компанію складає менше 3-х місяців, для проходження верифікації не приймаються.  

5. До формі подачі заявки на верифікацію можна прикласти до чотирьох файлів з зображеннями з документа.

6. Формат файлів, що підтримується, - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, розмір - до 4 096 Kb.


Інструкції

Як пройти верифікацію за допомогою мобільного телефону, не заповнюючи форму в Особистому кабінеті

Як правильно сфотографувати документ за допомогою веб-камери

Пройти верифікацію паспорта

Зверніть увагу, що компанія має право відмовити вам у обслуговуванні (п.2.3 Клієнтської угоди) при наданні завідомо неправдивої інформації.

Верифікація банківської картки Згорнути Адресна верифікація

Адресна верифікація

Документи

Для підтвердження адреси, де ви проживаєте ви можете надати будь-який з нижчеперелічених документів, якщо він не "старший" 6 місяців (список виключень дивіться в п.4 Вимог):

Клієнтам з країн СНД: реєстрація/прописка в паспорті.

Клієнтам RoboForex (CY) Ltd необхідно надати додатковий документ:

  • Водійське посвідчення
  • Закордонний паспорт
    (якщо на паспортну верифікацію ви надали національний паспорт)
  • Національний паспорт
    (якщо на паспортну верифікацію ви надали закордонний паспорт)
  • Страховий медичний поліс
    (на цьому документі повинна бути наступна інформація: ПІБ, фото, дата народження)
  • Технічний паспорт на автомобіль (за наявності в ньому адреси)

Нерухомість: свідоцтво про власність, свідоцтво про іпотеку, заставна, свідоцтво про володіння, договір оренди.

Комунальні послуги: довідка ЖКГ (за формою 7 або 9), рахунки за електроенергію, водопостачання, стаціонарний телефон або газопостачання, листи/повідомлення від керуючих компаній та інших установ системи ЖКГ, рахунок за оплату послуг охоронних систем.

Ви також можете надати рахунок про оплату комунальних послуг на ім'я вашого чоловіка/дружини за умови надання свідоцтва про одруження.

Документи державного зразка

Банківські сервіси: виписка з чинного банківського рахунку, звіт про використання платіжної(дебетової або кредитної) картки.


Вимоги

1. Ви повинні вказати свої дані та докласти цифрову копію документа в спеціальній формі вашого Особистого кабінету.

2. Оцифрувати документ можна з використанням:

  • Сканера
  • Фотоапарата
  • Веб-камери
  • Мобільного телефона

3. На цифровій копії документа повинні бути чітко помітні: ваше повне ім'я, адреса вашого поточного місця проживання та дата складання документа.

4. Документ повинен бути "не старшим" 6 місяців. Винятки для клієнтів RoboForex Ltd: діючий договір оренди, водійське посвідчення (за наявності в ньому адреси), прописка. Винятки для клієнтів RoboForex (CY) Ltd: прописка.

5. Документ повинен мати підпис та печатку організації, що видала його (для квитанцій на оплату житлово-комунальних послуг досить наявності штрих-коду), або повинен бути оформлений на фірмовому бланку.

6. До формі подачі заявки на верифікацію можна прикласти до двох файлів з зображеннями з документа.

7. Формат файлів, що підтримується, - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, розмір - до 4 096 Kb.

8. Документ, наданий для адресної верифікації, дійсний протягом року з моменту схвалення верифікації або до терміну свого закінчення, якщо такий є.


Інструкції

Як пройти верифікацію за допомогою мобільного телефону, не заповнюючи форму в Особистому кабінеті

Як правильно сфотографувати документ за допомогою веб-камери

Пройти верифікацію адреси

Зверніть увагу, що компанія має право відмовити вам у обслуговуванні (п.2.3 Клієнтської угоди) при наданні завідомо неправдивої інформації.

Паспортна верифікація Згорнути SMS-верифікація

SMS-верифікація

Навіщо потрібна SMS-верифікація?

SMS-верифікація - підтвердження номера телефону. Завдяки їй ви зможете підключити одну або декілька послуг, що дозволяють підвищити безпеку даних і коштів, які зберігаються у вашому Особистому кабінеті.


Послуги

Увага! Всі 3 послуги для клієнтів RoboForex є абсолютно безкоштовними.

  1. Відправка коду підтвердження заявки на зняття або переказ коштів в SMS-повідомленні.
  2. SMS-повідомлення про авторизацію (вхід) до Особистого кабінету.
  3. Підтвердження авторизації у ОК за допомогою коду, відправленого в SMS-повідомленні.

Детальніше про дані послуги читайте на сторінці "Двохетапна аутентифікація" нашого сайту.


Інструкції

  1. Зайдіть до Особистого кабінету RoboForex і в меню виберіть пункт "SMS-верифікація".

  2. Вкажіть номер свого мобільного телефону в міжнародному форматі та натисніть "Підтвердити".

  3. На ваш номер буде надіслано код підтвердження. Введіть отриманий код підтвердження та натисніть "Підтвердити".

  4. Після проходження SMS-верифікації у вас є можливість додатково підключити одну або декілька SMS-послуг. Для цього відзначте ваші послуги та натисніть "Підтвердити".

  5. На ваш номер буде надіслано код підтвердження. Введіть отриманий код підтвердження в потрібне поле форми та натисніть "Підтвердити".

Після завершення всіх дій обрані SMS-послуги будуть вам підключені.

Пройти SMS-верифікацію

Адресна верифікація Згорнути Верифікація банківської картки

Верифікація банківської картки

Навіщо потрібна верифікація банківської картки?

Якщо ви бажаєте виводити кошти зі свого рахунку на банківську картку, то вам може знадобитися її верифікація. Дана міра введена для забезпечення додаткової безпеки коштів на вашому рахунку, а також для запобігання шахрайських дій.

Верифікація банківської картки - необов'язкова процедура, але може бути запрошена Платіжним відділом компанії під час виведення коштів. Щоб заощадити час при знятті коштів, ми рекомендуємо вам верифікувати картку заздалегідь.


Як пройти верифікацію банківської картки?

Процедура проходження верифікації дуже проста - вам необхідно завантажити зображення лицьової та зворотної сторін вашої картки у спеціальну форму в Особистому кабінеті.

1. Оцифрувати документ можна з використанням:

  • Сканера
  • Фотоапарата
  • Веб-камери
  • Мобільного телефона

2. На зображенні лицьового боку картки закрийте або заретушуйте всі цифри, що знаходяться між шістьма першими та чотирма останніми цифрами ідентифікаційного номера картки.

Приклад:

3. На зображенні зворотного боку картки закрийте або заретушуйте код CVV/CVC.

Приклад:

Пройти верифікацію банківської картки

SMS-верифікація Згорнути Паспортна верифікація

Поширені запитання

Чи можу я пройти верифікацію по документу, який не зазначено у списку?

Можете, але для цього вам необхідно бути громадянином країни, для якої у компанії прописані особливі умови проходження верифікації. Зі списком таких країн ви можете ознайомитися нижче:

Паспортна верифікація

Індія: Aadhar card, Pan card, Voting card, водійське посвідчення.

Мексика: Voting card.

Саудівська Аравія: Residence permit.

Шрі-Ланка: водійське посвідчення (за умови відсутності паспорта англійською мовою).

Австралія: водійське посвідчення + виписка з банківського рахунку не "старша" 6 місяців (за умови відсутності паспорта або ID).

Нігерія: Voting card + National Identification Number (за умови відсутності паспорта або ID).

Бразилія: водійське посвідчення.

Адресна верифікація

Росія: податкове повідомлення зі штрих-кодом або QR-кодом.

Китай: водійське посвідчення (не "старше" 6 місяців), посвідчення особи* (зображення лицьової й зворотної сторін).

* - Клієнтам RoboForex (CY) Ltd необхідно надати додатковий документ:

  • паспорт (національний або міжнародний).
  • чинне водійське посвідчення.
  • будь-який інший документ, що містить номер, фотографію, дату народження власника та дату видачі.

Бруней, Індонезія, Малайзія: водійське посвідчення (не "старше" 6 місяців), посвідчення особи.

Скільки часу розглядається заявка на верифікацію?

Ваша заявка на будь-який вид верифікації (крім SMS) може опрацьовуватися до 2-х робочих днів. Фактичний термін розгляду залежить від кількості заявок, що надійшли.

Ми робимо все можливе, щоб цей процес пройшов максимально швидко. У більшості випадків ваші дані будуть верифіковані вже в день подачі заявки.

Що робити, якщо для адресної верифікації у мене немає жодного документа зі списку?

Якщо у вас немає необхідних документів, деякі з них можна отримати відносно швидко та просто. Наприклад, виписку з вашого банківського рахунку.

Також рекомендуємо вам уважно вивчити список документів - можливо, ви упустили в ньому саме той документ, який у вас є.

Якщо після всіх цих дій проблема зберігається, будь ласка, зверніться до Відділу клієнтської підтримки компанії.

Я хочу відкрити корпоративний рахунок, мені потрібно проходити верифікацію?

Для корпоративних рахунків в нашій компанії існує окрема процедура відкриття рахунку та підтвердження даних. Інформація про цю процедуру розміщена на нашому сайті.

Мою заявку на верифікацію не перевіряють вже більше 2-х днів. Чому?

Можливо, проблема в тому, що при її подачі ви некоректно завантажили зображення своїх документів (наприклад, скріншоти мали не той формат або занадто великий розмір). Відповідно, вони не були отримані співробітниками компанії.

Перевірте ще раз форму відправки документів: якщо статус вашої заявки (у верхній частині форми) не змінився на "Чекає верифікації", спробуйте подати її знову.

Також в верифікації могло бути відмовлено через поштове сповіщення. Перевірте вашу поштову скриньку, зокрема папку "Спам".

Якщо після всіх цих дій проблема зберігається, будь ласка, зверніться до Відділу клієнтської підтримки компанії.

Чи можу я відправити документи, не використовуючи форму в Особистому кабінеті?

Так, це можливо при проходженні адресної та паспортної верифікацій. Докладну інструкцію по відправці документів, обминаючи стандартну форму в ОК, читайте в нашій інструкції.

Чому мені прийшов лист про оновлення документа, наданого для адресної верифікації?

Згідно з вимогами компанії, закріпленим на даній сторінці та у внутрішніх регламентах, документ, наданий клієнтом компанії RoboForex (CY) Ltd для проходження верифікації адреси, підлягає оновленню щороку з моменту першого схвалення адресної верифікації.

Мені прийшло паперовий лист з кодом для підтвердження адреси. Чому?

Дана міра введена для забезпечення підвищеної безпеки вашого Особистого кабінету. Все, що вам потрібно зробити - це ввести код з листа в спеціальну форму в Особистому кабінеті (посилання також вказано в листі).

Дані, що запитуються, зберігаються в надійному місці, не передаються третім особам і не використовуються проти вас - підтвердження вашої особистості необхідно тільки для відповідності вимогам, які висувають органи, що регулюють нашу діяльність.