Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / Новини RoboForex / Підвищення якості обслуговування клієнтів
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Підвищення якості обслуговування клієнтів

29.12.2014 / 11:14

Шановні Клієнти та Партнери!

З метою підвищення якості та швидкості обслуговування трейдерів компанією RoboForex було проведено дослідження ефективності різних каналів комунікації між фахівцями компанії і її клієнтами. Враховувався як середній час відповіді, так і повнота надання інформації за телефоном гарячої лінії, в лайв-чаті, через систему тікетів, а також за допомогою різних месенджерів, що використовуються Службою підтримки при спілкуванні з клієнтами.

 

За результатами дослідження було прийнято рішення продовжити роботу тими методами, що показали найвищий рівень своєї ефективності і надійності, до яких увійшли:

Ці способи звернення в компанію дозволять кожному клієнту отримувати найбільш оперативну відповідь на свої запитання в максимально повному обсязі.

Звертаємо вашу увагу, що акаунти roboforex.ru і roboforex.com в Skype перестали використовуватися для обслуговування клієнтів. Рекомендуємо вам видалити його зі свого листа контактів і користуватися для зв'язку з фахівцями компанії іншими способами.

З повагою,
RoboForex

RoboForex - міжнародна група фінансових компаній. RoboTrade Ltd - міжнародний регульований брокер з ліцензією "Trading in financial and commodity-based derivative instruments and other securities", зареєстрованої в Комісії з міжнародних фінансових послуг Белізу (International Financial Services Commission Belize). RoboForex (CY) Ltd - європейський STP-брокер, регульований Кіпрської Комісією з цінних паперів і бірж (CySEC) і є офіційним учасником Кіпрського компенсаційного фонду інвестора (ICF).