Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Welcome 30 USD FAQ

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Як я можу отримати Welcome 30 USD?

    У розділі "Програма Welcome" Особистого кабінету вам необхідно переконатися, що автоматична система контролю повторних нарахувань "Антифрод" схвалила вашу участь в програмі. Далі вам слід пройти паспортну та адресну верифікацію, відкрити рахунок MetaTrader4 або MetaTrader5 з базовою валютою USD або EUR типу Fix-Cent, Pro-Cent, Fix-Standard, Pro-Standard (крім рахунків ContestFX і CopyFX), кредитне плече якого не повинно перевищувати 1:500, а також поповнити його на суму від 10 USD (або її еквівалента в іншій валюті). Після виконання цих умов на вашу електронну адресу, вказану при реєстрації, прийде код підтвердження, який необхідно ввести в поле "Програма Welcome" в Особистому кабінеті.

  2. Я виконав всі умови Welcome 30 USD, коли його нарахують?

    У розділі "Програма Welcome" Особистого кабінету вам необхідно перевірити, чи схвалила отримання бонусу автоматична система контролю повторних нарахувань (Антифрод). У разі позитивного висновку лист з кодом активації програми буде автоматично відправлено на E-mail, зазначений вами при реєстрації Особистого кабінету.

    Звертаємо вашу увагу, що Welcome 30 USD недоступний для клієнтів, які раніше вже брали участь в аналогічних програмах.

  3. Чому у мене не відображається поле для введення коду Welcome 30 USD?

    Кожен клієнт має право отримати стартові кошти тільки один раз. Якщо ви вже брали участь в аналогічних програмах, ваша заявка на отримання додаткових коштів буде відхилена і поле для введення коду Welcome 30 USD в Особистому кабінеті не з'явиться.

    Зверніть увагу, що з метою недопущення шахрайства на сервері діє автоматична система контролю повторних нарахувань "Антифрод". Якщо система відмовила вам, то ви не зможете взяти участь в промо-акції.

    Відповідно до умов промо-акції компанія має право відмовити в отриманні Welcome 30 USD без пояснення причин.

    Перевірити свій поточний статус у програмі "Welcome 30 USD" ви можете в Особистому кабінеті.

  4. Я ввів код Welcome 30 USD, але додаткові кошти не були нараховані на мій рахунок. Чому?

    Ймовірно, термін вашого коду підтвердження закінчився, оскільки він діє тільки протягом 30 днів. Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, зверніться до Служби підтримки компанії.

  5. Мені не прийшов код підтвердження. Що робити?

    У розділі "Програма Welcome" Особистого кабінету вам необхідно переконатися, що всі умови промо-акції були виконані. Якщо при цьому лист з кодом підтвердження не прийшов, вам слід перевірити папку "Спам" своєї електронної пошти, адреса якої була вказана вами при реєстрації. Якщо лист вами так і не було отримано, зверніться до Служби підтримки компанії.

  6. Як довго діє код підтвердження?

    Термін дії коду підтвердження обмежений періодом в 30 днів. Якщо код не був використаний до закінчення терміну дії, він буде автоматично анульовано зі статусом "Прострочений".

  7. Чи можу я вивести з рахунку суму отриману в рамках промоакції "Welcome 30 USD"?

    Ні, зазначені кошти надаються виключно для здійснення торгових операцій і знайомства з торговими умовами RoboForex.

  8. Чи можна виводити прибуток, отриманий в результаті торгівлі на кошти, отримані в рамках промо-акції?

    Так, ви можете виводити прибуток. Додаткові кошти при цьому не списуються і доступні для подальшого використання.

  9. Чи є обмеження в роботі з додатковими коштами?

    Як власні, так і додаткові кошти Welcome можуть бути використані клієнтом в торгівлі без будь-яких обмежень.

    При цьому кошти Welcome витримують "просідання", тобто не будуть списані з рахунку при зменшенні його Еквіті нижче рівня коштів Welcome аж до моменту настання події Stop Out.

  10. Чи списуються додаткові кошти з рахунку через неактивність?

    Ні, додаткові кошти не мають періоду дії та не списуються через неактивність.

Поставити запитання

Наші консультанти обов’язково дадуть відповідь на Ваше запитання найближчим часом.