Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Верифікація FAQ

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Що таке верифікація і для чого вона потрібна?

    Верифікація - процедура документального підтвердження ваших особистих даних.

    Її мета - підвищити рівень захисту ваших коштів і Особистого кабінету. Крім того, верифіковані клієнти отримують ряд додаткових послуг і сервісів. Щоб пройти верифікацію, виконайте два обов'язкових етапи: верифікація особистості (документальне підтвердження вашої особистості) і верифікація адреси (документальне підтвердження того, де ви фактичного проживання).

  2. Як пройти верифікацію особистості?

    Для верифікації особистості необхідно заповнити спеціальну форму в Особистому кабінеті і прикласти до неї цифрову копію документа, що посвідчує особу. Зверніть увагу, що пройти верифікацію можна не тільки за паспортом, а й за допомогою інших персональних документів.

    Повний список документів і вимог до верифікації особистості ви знайдете на сторінці "Верифікація" нашого сайту.

  3. Як пройти верифікацію адреси?

    Для верифікації адреси необхідно заповнити спеціальну форму в вашому Особистому кабінеті та прикласти до неї цифрову копію необхідного документа.

    Повний список документів і вимог до адресної верифікації ви знайдете на сторінці "Верифікація" нашого сайту.

  4. Скільки часу займає верифікація?

    Верифікація проводиться протягом 2-х робочих днів.

  5. Що робити, якщо у мене немає сканів документів?

    Крім сканера оцифрувати документ для проходження верифікації можна з використанням:

    • Фотоапарата
    • Веб-камери
    • Мобільного телефона

    Найголовніше, щоб на цифровій копії документа були чітко помітні всі необхідні дані. Повний список документів і вимог до верифікації ви знайдете на сторінці "Верифікація" нашого сайту.

  6. Як буде забезпечена безпека моїх особистих даних?

    Наша компанія застосовує сучасну технологію захищених з'єднань (SSL), використовувану для гарантованого збереження наданої вами інформації. SSL-технологія забезпечує надійний захист інформації від перехоплення третіми особами. Ми постійно вдосконалюємо технології безпеки для того, щоб попередити незаконне проникнення в систему і виключити несанкціонований доступ до нашої бази даних.

    Детальніше про безпеку ваших даних і рахунку ви можете дізнатися на сторінках "Політика безпеки" і "Безпека ваших коштів".

  7. Що робити, якщо я не отримую SMS з кодом підтвердження?

    Код підтвердження зазвичай приходить протягом декількох хвилин, але в окремих випадках відправка SMS може зайняти до 10 -15 хвилин. Якщо ви не отримуєте SMS довше зазначеного часу, будь ласка, дотримуйтесь подальших рекомендацій:

    1. Переконайтеся, що ваш телефон включений.
    2. Перевірте наявність достатнього обсягу пам'яті для отримання нових SMS.
    3. Перезапустіть телефон і перевірте можливість отримання SMS ще раз.
    4. Скористайтеся кнопкою "Відправити SMS повторно".
    5. За відсутності позитивного результату, будь ласка, зверніться для вирішення питання до цілодобової Online-підтримки.

    Зверніть увагу: якщо при проходженні SMS-верифікації вам не вдалося отримати код підтвердження, ви можете повторити процедуру, вказавши інший телефонний номер.

Поставити запитання

Наші консультанти обов’язково дадуть відповідь на Ваше запитання найближчим часом.