Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ / Що робити, якщо термінал пише "Немає зв'язку"?
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Що робити, якщо термінал пише "Немає зв'язку"?

Необхідно виконати наступні дії:

  1. Перевірте, чи є у Вашого комп'ютера зв'язок з інтернетом. Можливо, присутні проблеми зі зв'язком з боку Вашого інтернет-провайдера.
  2. Якщо Ваш комп'ютер має стабільне з'єднання з інтернетом, але термінал все одно пише «немає зв'язку», спробуйте пересканувати сервери. Лівою кнопкою миші натисніть на напис "Немає зв'язку" і виберіть з меню,  що з'явилось, пункт "Пересканувати сервери".
  3. У разі, якщо жодна з вищевказаних дій не допомогла, виберіть у верхній панелі терміналу "Файл" і в меню натисніть "Логін". У вікні вкажіть Ваш логін (номер торгового рахунку), пароль трейдера, адресу сервера та натисніть кнопку "Логін".
Якщо Вам так і не вдалося виправити становище, зверніться до Служби технічної підтримки.