Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Технічні запитання FAQ

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Як підключитись до свого рахунку в терміналі?

    В основному меню термінала виберіть "Файл" далі - "Підключитися до торгового рахунку". У вікні вкажіть номер свого торгового рахунку (поле "Логін") і пароль для входу, отриманий при реєстрації. Будьте уважні і не плутайте пароль від торгового рахунку з паролем від Особистого кабінету. У полі "Сервер" виберіть сервер для вашого типу рахунку та натисніть кнопку "Підключитися до торгового рахунку".

    Відповідність серверів і типів рахунків для MT4:

    • RoboForex-Demo - всі демо-рахунки, включаючи конкурсні.
    • RoboForex-ECN - ECN-Pro NDD, ECN-FixSpread NDD.
    • RoboForex-Pro - Pro-Standard.
    • RoboForex-ProCent - Pro-Cent.
    • RoboForex-Fix - Fix-Standard.
    • RoboForex-FixCent - Fix-Cent.

    Для всіх типів рахунків MT5 використовується сервер RoboForex-MetaTrader5.

    Щоб зберегти дані та не вводити пароль при наступному підключенні, поставте позначку в полі "Зберігати особисту інформацію".

    Якщо дані введені правильно, в нижньому правому кутку індикатор зв'язку стане зелено-червоним.

    Якщо ви отримали повідомлення "Невірний рахунок":

    • Переконайтеся, що вводите коректний пароль, і спробуйте підключитися ще раз.
    • мініть пароль для торгового рахунку в Особистому кабінеті і спробуйте ще раз.
    • Зверніться до цілодобової Online-підтримки.
  2. Як встановити термінал на свій комп'ютер?

    Будь-ласка скористайтесь довідковим розділом "Як встановити термінал MetaTrader4".

  3. Які IP-адреси MT4 серверів?
    RoboForex MT4 server "Pro-Standard" IP: 176.74.216.217:443
    RoboForex MT4 server "Pro-Cent" IP: 176.74.216.216:443
    RoboForex MT4 server "Fix-Standard" IP: 176.74.216.215:443
    RoboForex MT4 server "Fix-Cent" IP: 176.74.216.214:443
    RoboForex MT4 server "ECN" IP: 176.74.216.213:443
    RoboForex MT4 server "Demo" IP: 176.74.216.212:443

    IP адрес MT5 сервера:

    RoboForex MT5 server IP: 176.74.216.218:443
  4. Що робити, якщо термінал пише "Немає зв'язку"?

     

    Необхідно виконати наступні дії:

    1. Перевірте, чи є у Вашого комп'ютера зв'язок з інтернетом. Можливо, присутні проблеми зі зв'язком з боку Вашого інтернет-провайдера.
    2. Якщо Ваш комп'ютер має стабільне з'єднання з інтернетом, але термінал все одно пише «немає зв'язку», спробуйте пересканувати сервери. Лівою кнопкою миші натисніть на напис "Немає зв'язку" і виберіть з меню,  що з'явилось, пункт "Пересканувати сервери".
    3. У разі, якщо жодна з вищевказаних дій не допомогла, виберіть у верхній панелі терміналу "Файл" і в меню натисніть "Логін". У вікні вкажіть Ваш логін (номер торгового рахунку), пароль трейдера, адресу сервера та натисніть кнопку "Логін".
    Якщо Вам так і не вдалося виправити становище, зверніться до Служби технічної підтримки.
     

Поставити запитання

Наші консультанти обов’язково дадуть відповідь на Ваше запитання найближчим часом.