Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати





Особистий кабінет FAQ

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Як мої кошти захищені від крадіжки в Особистому кабінеті?

     

    Для зняття коштів через Особистий Кабінет використовується 3-х рівнева система захисту:
     
    1. Авторизація - клієнтові для зняття коштів необхідно знати логін і пароль від свого Особистого кабінету.
    2. Пароль - при оформленні заявки на зняття необхідно вказати пароль до торгового рахунку в RoboForex.
    3. Код - необхідно підтвердити залишену заявку шляхом введення секретного коду, який клієнт отримує на свою електронну пошту після активації заявки. Адреса електронної пошти вказується клієнтом при реєстрації рахунку.
  2. Чи можливо змінити валюту мого рахунку?

    Ні. Але Ви можете відкрити новий рахунок в USD, EUR, RUB, CNY або GOLD.

  3. Чи можна змінити кредитне плече?

    Так. Ви можете змінити кредитне плече в Особистому кабінеті. Але необхідно враховувати, що зміна кредитного плеча можлива лише за відсутності відкритих позицій.
     

Поставити запитання

Наші консультанти обов’язково дадуть відповідь на Ваше запитання найближчим часом.