Dakar 2017
Roboforex is an official sponsor
of "Starikovich-Heskes Team"
at the Dakar 2017
Головна / Про компанію / FAQ
Поставити запитання
Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє питання і отримаєте відповідь online!
Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в формі нижче і ми перетелефонуємо вам прямо зараз.
Перетелефонувати




Топ-10 запитань FAQ

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Чи можна змінити валюту мого рахунку?

    Ні. Але Ви можете відкрити новий рахунок в USD, EUR, RUB, CNY або GOLD.

  2. Як розраховується розмір застави?

    Важливо: для спрощення розрахунків маржинальних вимог рекомендуємо скористатись Калькулятором трейдера.

    Формула розрахунку застави в базовій валюті:

    <Застава (маржа)> = <Розмір контракту> / <Кредитне плече>

    Базова валюта – це валюта, яка стоїть першою в котируванні, наприклад: 

    • EURUSD – базова валюта EUR.
    • USDCHF – базова валюта USD.
    • GBPUSD – базова валюта GBP.

    Розмір контракту – обсяг контракту в базовій валюті. Величина 1 лота завжди 100 000 одиниць базової валюти. Відповідно величина 0.1 лота = 100 000 * 0.1 = 10 000 базової валюти, величина 0.01 лота = 100 000 * 0.01 = 1 000 базової валюти;

    Кредитне плече – кредитне плече, наприклад:

    • кредитне плече 1:500 – 500.
    • кредитне плече 1:100 – 100.

    Після розрахунку застави в базовій валюті необхідно перевести його в валюту депозиту (за курсом на момент відкриття позиції) - долар США, Євро, рубль РФ. 

    Розглянемо приклад:

    Трейдер має плече 1:500, відкриває позицію BUY розміром 1 lot EURUSD 1.2457. Застава для даної позиції розраховується наступним чином:
     
    1. Для позиції «BUY 1 lot EURUSD 1.2457» базисної валютою є EUR. Таким чином, застава для даної позиції складе 100.000/500 = 200 EUR.
    2. Якщо валютою торгового рахунку є російський рубль або долар США, то заставу, розраховану в EUR, необхідно перевести у валюту торгового рахунку.
    3. 200 EUR * EURRUR (якщо валютою торгового рахунку є Російський рубль) або 200 EUR * EURUSD (якщо валютою торгового рахунку є долар США).
  3. Чому позиція закрилась за ціною, якої не було на графіку?

     

    Необхідно пам'ятати, що на ринку існує дві ціни: ціна продавців (Ask) і ціна покупців (Bid).

    На графіку відображається ціна Bid.
     
    Таким чином:
    • Ордер на продаж відкривається за ціною Bid, а закривається за ціною Ask.
    • Ордер на покупку відкривається за ціною Ask, а закривається за ціною Bid.
     
    Розглянемо приклад:
     
    Для Вашого ордеру SELL встановлений Стоп-лосс за ціною 1,2970.
    Ціна на графіку доходила до 1,2968, але ордер закрився по stop-loss.
    У даному випадку 1,2968 - це ціна Bid. Враховуючи спред 2 пункти, в той же момент ціна Ask склала 1,2970 (тобто Ask = Bid + Spread = 1,2968 +0,0002 = 1,2970).
     
    Ордери SELL виконуються за ціною Ask. Тому ордер SELL закрився по стоп-лосс при ціні Bid 1.2968 (Ask 1.2970).

     


  4. Чому ордер виконався не за заявленою ціною?

     

    Ордер може бути виконаний не за встановленою ціною в разі виникнення гепа. Геп - це розрив між цінами, який відбувається при різкій зміні ціни. Геп означає, що на ринку немає продавців і покупців, готових укласти угоду за ціною, яка існує всередині гепа. Якщо у трейдера є стоп-наказ за ціною, що знаходиться всередині гепа, даний наказ не буде виконаний за даною ціною, тому що на ринку немає продавців і покупців за цією ціною. Ордер в даному випадку виконується за ціною гепа, тобто за ціною, яку готовий дати продавець чи покупець.

     
    Більш детальну інформацію Ви можете отримати в розділі сайту "Торгові умови / Правила виконання ордерів".
     
  5. Що робити, якщо термінал пише "Немає зв'язку"?

    Необхідно виконати наступні дії:

    1. Перевірте, чи є у Вашого комп'ютера зв'язок з інтернетом. Можливо, присутні проблеми зі зв'язком з боку Вашого інтернет-провайдера.
    2. Якщо Ваш комп'ютер має стабільне з'єднання з інтернетом, але термінал все одно пише «немає зв'язку», спробуйте пересканувати сервери. Лівою кнопкою миші натисніть на напис "Немає зв'язку" і виберіть з меню,  що з'явилось, пункт "Пересканувати сервери".
    3. У разі, якщо жодна з вищевказаних дій не допомогла, виберіть у верхній панелі терміналу "Файл" і в меню натисніть "Логін". У вікні вкажіть Ваш логін (номер торгового рахунку), пароль трейдера, адресу сервера та натисніть кнопку "Логін".
    Якщо Вам так і не вдалося виправити становище, зверніться до Служби технічної підтримки.
     


  6. Що означає "Торговий потік зайнятий"?

     

    Повідомлення "Торговий потік зайнятий" з'являється, коли клієнт відправляє новий наказ на сервер, не дочекавшись відповіді на попередній запит. Як правило, причиною виникнення даної проблеми є короткочасна втрата зв'язку з торговим сервером, в результаті якої клієнт не отримав відповіді від сервера і його наказ завис у черзі на клієнтському терміналі.
     
    Для усунення проблеми необхідно перезапустити термінал.
     
  7. Чому ордер закрився без моєї участі?

    У випадку, якщо рівень маржі на торговому рахунку клієнта буде дорівнювати або стане нижчим значення Stop Out, компанія має право закрити будь-які відкриті на торговому рахунку позиції згідно з поточними ринковими цінами без попереднього повідомлення та згоди клієнта. Значення Stop Out для кожного типу торгового рахунку зазначено в порівняльній таблиці типів рахунків на сайті компанії. Також необхідно враховувати можливий вплив на закриття позицій рівнів Stop Loss, Take Profit та функції Traling Stop.

  8. Чому при спробі відкрити позицію з'являється повідомлення "Недостатньо грошей"?

    Повідомлення "Недостатньо грошей" говорить про те, що у трейдера недостатньо коштів для відкриття позиції. Щоб відкрити позицію, необхідно внести заставу (маржу).

     
    <Маржа> = <Вартість контракту> / <Плече>
     
    Приклад: Трейдер має на рахунку 1000 EUR. При цьому він надсилає запит брокеру на відкриття 50 лотів (5.000.000) EURUSD.
     
    Сервер, отримавши даний наказ, проводить розрахунок необхідної для відкриття даної позиції застави. Застава для відкриття 50 лотів (EURUSD) при плечі 1:100 складе 5.000.000/100 = 50.000 EUR.
     
    Так як у клієнта на рахунку є тільки 1000 EUR, а для відкриття цієї позиції потрібно 50.000 EUR, сервер видасть повідомлення "Недостатньо грошей".
  9. Як розраховується вартість одного пункту?

     

    Формула: <Вартість 1 пункту> = (Contract * (Price + OnePoint)) - (Contract * Price),
     
    Приклад: Розрахунок вартості одного пункту в EURGBP. Валютою торгового рахунку є долар США.
     
    Трейдер відкриває позицію:
     
    BUY 1 lot EURGBP за ціною 0.8365
    Contract = 100.000
    Price = 0.8365
    One point = 0.0001
     
    1. Вартість 1 пункту для «BUY 1 lot EURGBP 0.8365» = (100.000 * (0.8365 +0,0001)) - (100.000 * 0.8365) = 10 GBP.
    2. Так як валютою торгового рахунку є USD, прибуток і збитки на рахунку розраховуються в USD. Тому вартість 1 пункту, розраховану в GBP, нам необхідно конвертувати в USD.
    3. 10 GBP * курс GBP / USD = 10 * 1.5417 = 15,47 USD.
    Таким чином, вартість 1 пункту для «BUY 1 lots EURGBP 0.8365» складе 15,47 USD. Відповідно, розмір прибутку або збитку обчислюється множенням вартості пункту на кількість пунктів ціни.

  10. Яка бізнес-модель у RoboForex?

    RoboForex використовує гібридну бізнес-модель. Більш детальну інформацію Ви можете отримати в розділі сайту "Про компанію / Бізнес-модель".

Поставити запитання

Наші консультанти обов’язково дадуть відповідь на Ваше запитання найближчим часом.