Чому при спробі з'єднання з сервером MetaTrader4/5 повідомляє "Немає зв'язку/No connection"?

Можливо, у вашому комп'ютері немає з'єднання з Інтернетом або виникли проблеми на сервері.

Необхідно виконати наступні дії:

  1. Перевірте, чи є у вашого комп'ютера зв'язок з Інтернетом. Можливо, присутні проблеми зі зв'язком на стороні вашого інтернет-провайдера.
  2. Якщо у вашого комп'ютера стабільне з'єднання з Інтернетом, але термінал все ще пише "Немає зв'язку", спробуйте пересканувати сервер. Лівою кнопкою миші натисніть в правому нижньому кутку термінала на написи "Немає зв'язку" та виберіть у меню пункт "Пересканувати сервер".
  3. У разі, якщо жодна з вищевказаних дій не допомогла, виберіть у верхній панелі термінала меню "Файл" і в списку, що з'явився, натисніть "Логін". У вікні вкажіть свій логін (номер торгового рахунку), пароль трейдера й адресу сервера, після чого натисніть кнопку "Логін".

Якщо вам так і не вдалося виправити становище, зверніться до Служби технічної підтримки.

Поставити запитання

Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє запитання і отримаєте відповідь online!

Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання