Топ-10 запитань

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Чи можна змінити валюту мого рахунку?
  2. Як розраховується розмір застави?
  3. Чому ордер виконався не за заявленою ціною?
  4. Чому позиція закрилась за ціною, якої не було на графіку?
  5. Що робити, якщо термінал пише "Немає зв'язку"?
  6. Що означає "Торговий потік зайнятий"?
  7. Чому позиція закрилася без моєї участі?
  8. Чому при спробі відкрити позицію з'являється повідомлення "Недостатньо грошей"?
  9. Як розраховується вартість одного пункту?
  10. Яка бізнес-модель у RoboForex?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.

Поставити запитання

Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє запитання і отримаєте відповідь online!

Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання

Ваша країна визначена як “{country}

У вашій країні брокерські послуги надає компанія RoboForex (CY) Ltd (регулюється CySEC, ліцензія №191/13).
Щоб отримати доступ до всіх програм та сервісів, перейдіть на офіційний сайт {country_host}.