Особистий кабінет

В цьому розділі ми намагалися дати нійбільш детальні та розгорнуті відповіді на запитання, які найчастіше виникають у наших клієнтів. Сподіваємося, що зібрана інформація виявиться корисною і заощадить Ваш час.

  1. Чи можливо змінити валюту мого рахунку?
  2. Як мої кошти захищені від крадіжки в Особистому кабінеті?
  3. Як змінити кредитне плече?
  4. Що таке Особистий кабінет і навіщо він потрібен?
  5. Як зареєструвати Кабінет?
  6. Чи можу я зареєструвати Кабінет на юридичну особу?
  7. При реєстрації Кабінету не спадає E-mail з кодом підтвердження. Що робити?
  8. Як я можу змінити E-mail?
  9. У мене більше немає доступу до колишнього номера мобільного телефону, як мені його змінити?
  10. Що робити, якщо я при реєстрації вказав невірні дані?
  11. Як змінити пароль від Кабінету?
  12. Як змінити пароль від рахунку?

Поставити запитання

Наші консультанти обов'язково дадуть відповідь на ваше запитання найближчим часом.

Поставити запитання

Не знайшли потрібну вам інформацію? Поставте своє запитання і отримаєте відповідь online!

Увійти в чат
Або введіть ваш номер телефону в форму нижче та ми передзвонимо вам прямо зараз.
Передзвонити
Поставити запитання